بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

سلام آزمون و سریک به فینال

  • کد خبر: ۱۴۹۲۳۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
سلام آزمون و سریک به فینال
در سومین جدال جذاب سایپا و سریک گنبد در نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال بانوان رقم خورد

مژده رنگیان  | شهرآرانیوز؛  دیدار سوم نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال زنان امروز در گنبد بین سایپا و سریک گنبد کاووس برگزار و سریک با برتری ۳ بر ۱ راهی فینال شد. دوشنبه هفدهم بهمن سومین و آخرین تقابل نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال زنان در سالن المپیک گنبد کاووس بین سریک گنبد و سایپای تهران برگزار شد؛ مسابقه‌ای با حضور پرشور تماشاگران که در آن سریک شکست در دست نخست را جبران کرد و با برتری ۳ بر ۱ به دیدار پایانی لیگ و جدال با پیکان راه یافت. دیدار اول که در گنبد برگزار شد، سریک ۲بر۳ از سایپا شکست خورد.

در دیدار دوم در تهران سایپا ۲بر۳ مغلوب سریک شد و به این ترتیب کار به دیدار سوم کشیده شد. سریک گنبد را خانواده آزمون مدیریت می‌کند و سردار آزمون، ملی‌پوش فوتبال ایران، حامی مالی آن است و تاکنون پاداش‌های زیادی به بازیکنان این تیم داده است. آخرین پاداش پیش از دیدار سوم بود که آزمون اعلام کرد ۵ درصد به قرارداد همه بازیکنان اضافه می‌شود. سردار آزمون پس از پیروزی تیمش در سومین بازی در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سلام بر فینال». این دیدار یک ویژگی مهم داشت؛ فدراسیون اعلام کرده بود در راستای استانداردسازی مسابقات و اهمیت فینال لیگ‌برتر زنان سازمان لیگ اولین‌بار از سیستم ویدئوچک در فینال استفاده کرد.

دست نخست، سایپای کم‌اشتباه

در دست نخست سایپا از غفلت سریک نهایت استفاده را برد. اقدام سریک برای بازگشت به بازی در اواخر وقت بازی ناتمام ماند و سریک ۲۰بر۲۵ بازنده شد. سایپا در این دست مدیون ویدئوچک بود؛ جایی که دو درخواست بازبینی از سوی مریم هاشمی با برگشتن امتیاز به سود سایپا همراه شد.

دست دوم، بازگشت بزرگ سریک

سایپا در شرایط برتری در دست دوم قرار داشت. مونا آشفته نمایش خوبی داشت و مهتاب رحمانی و مونا خواجه‌کلایی نقشی تعیین‌کننده داشتند. آبشار مهسا صابری امتیاز۲۰ را برای سریک کسب کرد. سوپرسرویس سودابه باقرپور سریک را به امتیاز۲۱ هم رساند تا اختلاف پوئن به ۳ برسد. مریم هاشمی در این زمان درخواست وقت استراحت کرد. در ادامه سریک با بازگشتی رؤیایی سه پوئن گرفت و امتیاز را به ۲۴بر۲۴ رساند و حتی ۲۶بر۲۵ پیش افتاد. دریافت‌های ضعیف سایپا در سرویس‌های سریک سرانجام کار دست این تیم داد و سریک با ضربه نهایی مهسا صابری بر پیکر سایپا از شکست پیروزی ساخت و این دست را ۲۷بر۲۵ به سود خود پایان داد.

دست سوم؛ سایپا پراشتباه و سریک سرسخت

بازی در دست سوم با شروع خوب سریک همراه بود. با این حال سایپا به‌سرعت خود را پیدا کرد و بازی در امتیاز ۵ مساوی شد. توقف بزرگ بازی در امتیاز ششم سایپا رخ داد؛ جایی که اختلاف‌نظر در اعلام رأی ویدئوچک، بازی را چندین دقیقه از جریان انداخت. پس از وقفه‌ای طولانی بازی به جریان افتاد و رقابت دو تیم شانه‌به‌شانه بود، تا جایی که دو تیم در امتیاز۱۴ به تساوی رسیدند. بازی در ادامه به سود سریک تغییر جریان داد و ۲۵بر۱۹ پیروز شدند.

دست چهارم؛ پایان دل‌نشین برای سریک

در این دست، سایپا باروحیه‌تر آغاز کرد، اما همچنان سریک پیش بود. سریک در این لحظات به‌شدت از سوی هوادارانش تشویق می‌شد. در پایان این دست درحالی‌که حانیه محتشمی‌پور هفدهمین پوئن را برای سایپا کسب کرد، آبشار مهارنشدنی مائده اسکندری کار را تمام کرد.
بدین‌ترتیب سریک ۲۵بر۱۷ این دست را برد و با برتری ۳ بر ۱ به فینال رسید تا حریف پیکان تهران شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->